Jelly Gamat Gold G Online

Menurut dr. Zen, gamat larut dalam air supaya mudah diserap di dalam hati tanpa melalui detoksifikasi. "Oleh itu, jelly gamat gold g tiada kesan sampingan," katanya. (Poster 441 -. Ogos 2006 / XXXVII, ms 107). Ramai penghidap kanser yang berharap dalam timun laut. Ia adalah selepas Prof. Aleli Gana dan Dr. Florinia Merca dari Fakulti Kimia, Universiti Filipina, Filipina menemui sebatian aktif menghalang pertumbuhan sel-sel kanser. Sebatian yang dipanggil Lectin. Kajian menunjukkan, timun laut pada kepekatan 50 mikrogram menggumpal dan menghalang pertumbuhan sel-sel kanser.

Sesuatu yang serupa dibuktikan Jaime Rodriguez, Rita Castro, dan Ricardo Riguera Jabatan Kimia, Universidad de Santiago de Compostela, Sepanyol. Keputusan mereka menunjukkan, gamat dengan triterpin glycoside sebatian aktif menghalang pertumbuhan tumor pada sel-sel limfoid, manusia sel-sel tumor paru-paru, sel-sel tumor serviks, dan tikus melanoma di pelbagai kepekatan 0,38-0,46 mg / ml.

Menurut Prof Ridzwan Hashim Malaysia mencari FAKTOR PERTUMBUHAN SEL (CGF) dalam Gamat badan. Ini adalah penanam faktor / sel atau tisu peregenerasi. Gamat juga didapati hadir dalam semua asid amino yang konstituen, semua unsur-unsur mineral dan semua vitamin kecuali berdasarkan-G vitamin K. manfaat jelly gamat gold g Golden Gamat Stichopus variegatus di mana mempunyai kandungan yang sangat tinggi.

Artikel Terkait: